luni, 26 martie 2012

Tudor are nevoie de rugaciunile voastre!

Acum aproximativ o luna de zile va anuntam de urmatoarea operatie a lui Tudor  care urma sa se efectueze la Viena si sa definitiveze starea lui generala, sa o stabilizeze, stare care devenise foarte buna, o dezvoltare absolut normala pentru varsta lui. Tudor a crescut superb in sanul familiei lui iubitoare, cred oricum ca Dumnezeu si Iubirea familiei lui sunt factorii decisivi in aceasta minune medicala. Asa ca totul parea in regula si cat se poate de ok pentru urmatoarea operatie (desi vine peste noi si umbra statisticilor, cifrelor si alte elemente ale "realitatii" medicale de care nu putem sa fugim...), iar operatia a decurs cat se poate de bine.
Dar precum spuneam, suntem oameni, fiinte, lucrurile nu functioneaza ca la carte, totul se poate estima dar nu putem avea o siguranta...si din pacate in cazul lui Tudor desi operatia a decurs ok, dpdv medical, recuperarea nu mai este asa cum se dorea, cum se asteptau medicii. Este un moment dificil, mai ales pentru parinti, o asteptare si un joc al nervilor poate mai greu decat prima data cand oricum nu stiau daca il vor avea sau nu sigur alaturi, insa acum l-au avut alaturi mai bine de 5 luni si este cu MUUULT mai greu...
Nu am momentan detalii medicale, insa va rog mult sa va rugati sa fie totul ok, sa inceapa recuperarea, se pare ca efectiv s-a creat un regres imens si e nevoie de o MINUNE, acea minune care s-a mai produs si acu 5 luni.
Va rugam sa fiti alaturi de ei, drumul acesta e greu, enorm de greu si crunt..trebuie sa CREDEM ca la final va fi unul plin de fericire si cu Tudor din nou  acasa in sanul familiei!

19 comentarii:

  1. Sunteti in rugaciunile noastre ! Doamne ajuta !

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu ma rog ca acest puiut sa fie bine si sa ramana mereu langa parintii lui!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu ma rog in fiecare seara pentru Tudor. Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  4. Dumnezeu e alaturi de voi ,aveti incredere !!!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa avem incredere si sa ne rugam cu lacrimi la Dumnezeu si la Maica Domnului, care este ocrotitoarea copiilor, sa-l intareasca pe Tudor!Doamne ajuta!

    RăspundețiȘtergere
  6. inca ceva as vrea sa adaug.....cand Tudor al nostru (coincidenta de nume) a fost la terapie intensiva dupa operatia la inima, am stat mereu langa el si i-am citit si vorbit. Nu conteaza ce pana la urma. Sunt sigura ca a stiut ca am fost mereu langa el.

    Daca puteti sa dati mai departe parintilor.

    Doamne Ajuta, ne gandim si ne rugam pt. el.

    RăspundețiȘtergere
  7. Laura Iliescu8 mai 2012 la 09:19

    Ne rugam pt. Tudor, aveti noutati?

    RăspundețiȘtergere
  8. ce se mai aude de Tudor?

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt taticul lui Tudor , ce pot sa va spun de el este ca in continuare se afla internat la clinica din Wiena , cu ajutorul Lui Dumnezeu se recupereaza incetul cu incetul , se pare ca recuperarea este mai greoaie si mai anevoioasa decat am crezut datorita infarctului pe care l-a facut acum aproape 3 luni , adica dupa circa o saptamana de la operatie.

    ca si parinti ne punem increderea in Bunul Dumnezeu si va rugam sa va rugati in continuare pentru puisorul nostru Tudor si pentru noi ca si familie .

    va multumesc tuturor .

    cu multa consideratie familia Tiplea

    RăspundețiȘtergere
  10. Cretin zeul asta al vostru si impotent al dracu', nu e in stare sa vindece un copil, daramite alte lucruri. Pai continuati sa fiti prosti si sa cadeti in genunchi, ca sigur plodul vostru se va face bine! Si daca se va intampla, bineinteles ca veti multumi prietenului imaginar, nu medicilor care vor fi facut tot posibilul pentru ca nefericitul acesta, un alt sclav al societatii, sa supravietuiasca. NOTA BENE: STERGEREA SAU CENZURAREA COMENTARIULUI NU SCHIMBA REALITATEA IN NICI UN FEL. ENJOY UR STUPIDITY!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate daca ti-am cunoaste numele real sa ne rugam punctual pentru tine stimate anonim ,ma rog ca Bunul Dumnezeu sa iti dea intelepciune si multe binecuvantari .

      Ștergere
    2. Stimate anonim , nu stiu daca ne cunoastem sa iti pot permite sa vorbesti asa la adresa familiei mele , dar din ce vad ori nu esti parinte , ori daca esti suferi de niste frustrari majore in viata aceasta si sugestia mea este sa te indrepti catre Dumnezeu si mai exact iti spun cum , citeste te rog o mare carte a omenirii , ea se numeste Biblia si dupa ce o vei citi atunci cu siguranta ca vei intelege de ce atat familia mea cat si multi alti oameni se incred in Dumnezeu si atunci vei intelege de ce eu ma incred CEL MAI MULT IN DUMNEZEU si dupa aceea in oameni.

      cu toate ca nu sunt nevoit sa iti dau tie stimate anonim explicatii am sa incerc in cateva cuvinte sa sintetizez ceea ce am trait eu acolo la Wiena cand in decurs de 3 luni acei doctori pe care tu vrei sa ii fac sfinti au venit si mi-au spus ca copilul va muri , daca esti parinte poti doar sa iti imaginezi prin ce am trecut eu si sotia mea dar nicidecum nu poti sti , de ce eu consider ca este inca in viata copilul meu datorita Lui Dumnezeu ,asta se datoreaza unei stari de fapt care se numeste CREDINTA (daca vei citi Biblia vei intelege ), iar omeneste vorbind atunci cand acesti doctori minunati de la clinica ( eu am spus si o spun ca sunt niste adevarati profesionisti)au venit si mi-au spus ca ei nu mai stiu ce sa ii faca copilului , ca nici ei nu isi pot explica cum de a supravietuit copilul dupa toate cele intamplate si am sa ti le enumar , un stop cardiac , un stop respirator , un infarct , o septicemie , etc...., daca vrei mai pot enumera , stiamate anonim de aceea am spus , o spun si chiar o simt eu am nadejde doar in Dumnezeu si dupa aceea in oameni .

      stimate anonim , tu imi cunosti numele , da dovada de caracter si haide sa ne si cunoastem nu da dovada de lasitate da-ti numele real pe acet blog sa stiu si eu cu cine povestesc .

      si in ciuda a tot ce ai scris despre mine si familia mea si indeosebi a micutuli meu pe care l-ai facut nenorocit eu stau si ma intreb cine este oare cel nenorocit din toata povestea asta ?..... , in ciuda celor scrise eu ma voi ruga Lui Dumnezeu si pentru tine stimate anonim ca Bunul Dumnezeu sa iti deschida inima si viata la realitate .


      cu stima Ionel Tiplea

      Ștergere
    3. CRETIN nu e zeul, sintem noi,comportamentul si firea noastra. Zeul a vegheat asupra ta sa te nasti normal cu nasul in jos si nu in sus sa-ti ploaie in nas de exemplu si.....deci de ce nu stim sa privim in jurul nostru? sa ne uitam la (perfectiunea noastra)Dupa un bat de chibrit nu putem sa ne ascundem va veni o zi a judecatii si atunci totul se va descoperii ti se va spune chiar si gindul tau si atunci nu stiu ce vei mai avea de spus si cu cine te vei putea certa sau cui te vei putea plinge cu siguranta NIMANIU singur esti raspunzator de ce faci si spui,asa ca ai grija COMPORTAMENTUL tau este ffffff important cit inca esti aici, mai poti corecta ce se mai poate.

      Ștergere
    4. Deoarece acesta este un blog umanitar as dori ca sa aveti grija sau macar decenta de exprimare in limbajul pe care il folositi. Scopul este de a sta alaturi si a sustine o familie care trece printr-o incercare pe care STIMATE ANONIM sper sa nu ai parte vreodata. Daca doresti sa il injuri pe Dumnezeu sau ai alt gen de frustrari te rog sa le exerciti in alta parte. Multumesc de bunavointa.

      Ștergere
  11. Si noi si toata lumea se va ruga pentru Tudor si pentru familia lui. Va multumesc ca ati postat noutati despre starea micututlu Tudor. Credinta, rugaciune si incredere!

    RăspundețiȘtergere
  12. ce mare binecuvintare ati primit cu asa copil ca se mai poate si banii aduna pe seama lui(saracu de el) dar vai de noi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da aveti dreptate OARE de aceea ne-a fost dat un astfel de copil? intrebarea asta ar trebui sa sune tuturor in urechi care face lucru asta.Nu cred ca lui Dumnezeu (daca tot ne incredem in el) ii plac mirsaviile astea dar ma rog majoritatea face si eu de ce NU!

      Ștergere
  13. ma intreb cum poate dumnezeu sa vada atitea?? si totusi le rabda pe toate.pina cind???

    RăspundețiȘtergere
  14. Va multumim tuturor pentru rugaciuni si pentru incurajari. Noi ne punem in continuare nadejdea in Dumnezeu pentru ca el detine controlul asupra oricarui lucuru de pe acest pamant si credem cu tarie ca Tudor va fi bine. Doamne ajuta. O mama indurerata dar plina de credinta.

    RăspundețiȘtergere