marți, 19 februarie 2013

De 1 an internat în spital...

Din păcate a trecut deja 1 an de când Tudor este la clinica AKH în Viena, internat împreună cu mama sa...zilele acestea ea a venit acasă și a lăsat-o pe bunica lui Tudor în locul ei pentru ca dorul de celălalt copil de 7 ani era mult prea greu de suportat. Și eu am 2 copii și de cele mai multe ori mi se pare ca nu reușesc să mă împart între ei, dar nici nu vreau să îmi imaginez ce este în inima Ancăi care de 1 an vegheaza la capul lui Tudor zi și noapte, dar cu sufletul măcinat de dorul lui Vlady care are nevoie de ea și o așteaptă acasă...Am rugat- o pe Anca să îmi scrie câteva rânduri despre starea lui Tudor ca sa actualizăm blogul pentru că mulți ne cer informații.

" Tudor e in terapie intensiva de la inceputul acestui an si a fost o buna perioada din acest timp intr-o situatie critica. A avut parte de o infectie care nu i-a dat pace si impotriva careia organismul lui micut a luptat din rasputeri sa o elimine si in final a reusit. Acum e mai stabil, sunt zile mai bune si zile mai rele, dar Tudi e puternic si face fata cu brio tuturor obstacolelor care ii stau in fata. Si pentru ca e el e special din toate punctele de vedere, si in ceea ce priveste dentitia nu se dezminte, am avut parte de o surpriza: i-a iesit prima data O MASELUTA  (inaintea oricarui dinte). Acum are 2 maselute si un dintisor. Bineinteles ca nu trece foarte usor peste eruptiile dentare, ca majoritatea copiilor de altfel, dar si asta face parte din viata.

 IMI E ENORM DE DOR DE EL, nu credeam ca voi putea sta departe de el atatea zile, dar pentru Vlad a fost o bucurie imensa sa ma aiba langa el (avea nevoie si el putin de dragostea mamei LIVE nu doar VIRTUAL).

In rest ne rugam ca Dumnezeu sa ne pazeasca copiilasi sa le dea sanatate si in special pentru Tudor, sa dea Dumnezeu sa vina zile pline de soare si bucurie.
Peste 2 zile se implineste UN AN de cand puiul nostru a fost doar in spital FFFFFFFFFFFFFFFF e mult numai sa ma gandesc, anul trecut pe vremea asta ne pregateam sa plecam la Viena, cu emotii, ingrijorare, dar plini de optimism si incredere ca in cateva saptamani vom fi din nou acasa,dar nu a fost sa fie asa, Dumnezeu avea alte planuri pentru noi. 

Credem cu tarie ca Dumnezeu este alaturi de noi si totul va fi bine pana la urma, chiar daca acum e enorm de greu."

Cuvintele sunt de prisos. vă las să vă bucurați de niște poze cu Tudor luptătorul nostru scump și drag!!!




Un comentariu:

  1. doamne ajuta sa se faca bine si sa se bucure de frumoasa lui familie si de toti cei cel iubesc si se roaga pentru el va pupam de la baia mare

    RăspundețiȘtergere