joi, 29 decembrie 2011

Bebe Tudor va doreste niste Sarbatori superbe!

" A venit vremea sa va scriu si eu putin...a trecut deja ceva vreme de cand tot cititi despre mine si vreau sa va multumesc tuturor ca ati fost alaturi de mine. Dupa aproape 2 luni de cand am plecat de acasa din Baia Mare, am revenit acasa cu mami, acasa totul e mult mai bine si mai usor, Vlad (fratiorul meu) imi spune povesti cu trenuri,bunicile ma dezmiarda, mami si tati ma iubesc...e atat de bine acasa! Acum treaba mea este sa mananc si sa cresc mare ca sa pot face cu succes a doua operatie. In ianuarie merg iar la Viena ca sa fiu controlat si sa se stabileasca data urmatoarei mele operatii.
Intre timp mami incearca sa se obisnuiasca cum e sa nu ai timp de dus, televizor, calculator, mancat si nani...e greu dar stiu ca face toate astea pentru ca ma iubeste enorm si a fost alaturi de  mine tot acest timp, cand voi fi mare ii voi multumi si rasplati, la fel si voua, fiecare rugaciune si donatie m-a ajutat si ma va ajuta si mai departe sa fiu sanatos si puternic, sa cresc mare....
Va iubesc pe toti si va doresc toate cele bune, multa multa iubire si sanatate sa va dea Dumnezeu!"

bebe Tudor












3 comentarii:

  1. Of, Doamne ajuta sa fie totul bine! Multa putere mamicii! Mi se pare oricum greu cu un bebe mic, dar asa ca trebuie sa se imparta si la fratiorul mare...

    RăspundețiȘtergere
  2. Sarbatori fericite si sanatate!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa cresti mare si puternic, bebe Tudor !

    RăspundețiȘtergere